Alla inlägg under september 2021

Av Emelie - 25 september 2021 18:26

Våren är här och sommaren är ett minne blott. Underbart tänker jag men de flesta längtar säkert redan till nästa sommar och hettan och inga varma kläder bara långa ljusa varma dagar med sol och bad. Men jag, jag är den där lite udda typen som älskar hösten och vintern, mörkare dagar, tända ljus, kyla, té, skräckfilmer/serier, halloween och regn. Alla årstider har sina fördelar men jag kan inte låta bli att längta till hösten när vintern börjar gå mot sitt slut.  
Detta blir mitt sista inlägg innan oktober tar fart som är min stora skräckmånaden, halloween är min absoluta favorit högtid och för mig att bara få fira den en enda helg är alldeles för lite och tragiskt så brukar jag fira en hel månad i form av att jag proppar den full med skräck i form av böcker, filmer, serier varje dag så att jag känner mig härligt uppfylld av halloween och skräckkänslan innan alla helgona är här och slöjan mellan våran värld och nästa lyfts och de bortgångna har möjlighet att vandra bland oss.


Bookbeat är en ljudbokstjänst jag testar pga min nuvarande nextory har krånglat en hel del det sista så tänkte utforska en annan om hur den funkar och då valde jag boken "för dig blottad" av sylvia day som jag läst innan men som är så otroligt bra att jag kände att jag ville höra den en gång till.


Detta är första boken i crossfire serien om Eva och Gideon, och i den får vi vara med om hur Eva och Gideons kärlek börjar. Gideon är så otroligt vacker och het men även en farlig man men trots det så kan inte Eva stå emot honom hur hon än försöker är hennes attraktion för stark och Gideon vet om det. Eva och Gideons passion är som en eld, het, vild och okontrollerbar....

Detta är en kärlekshistoria ni inte vill missa, den får en att dra kopplingar till fifty shades of grey och även om jag själv inte trodde det vore möjligt när jag läste den första gången så är den lika het om inte lite hetare och den får en att fastna mer och mer för varje gång man läser den. 
Men denna gången lyssnade jag på den och höjer uppläsaren "Callin Öhrvall Delmar" till skyarna för en helt suverän insats!

 


/E


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards